مزخرفات

میوه هایی ناچیز از نهال کوچک وجودم

مزخرفات

میوه هایی ناچیز از نهال کوچک وجودم

مزخرفات

سلام. این تصویر کودک درونم است!
مطالبی بس در گونه ی خود، نادر که باید با آب طلا نوشت؛ از بس که مزخرف اند!

نویسندگان
  • ۰
  • ۳

تیریپ مدیریتی

   شیک و پیک کرده بود. با کت و شلوار ست و کیف تمام چرم (که فقط قیمت دسته‌ی آن از کلّ لباس‌هایم بیش‌تر بود)، خرامان خرامان در حال تشرّف به کلاس درس بود. دیگر به آن جایم رسیده بود (این عبارت تصویری است)! حرصم درآمد! از اعماق وجودم فریاد برآوردم: پسره ی گستاخ! می‌دانی ساعت چند است؟! یک ساعت از وقت غیرمفید کلاستان گذشته است!

   با آرامش کامل برگشت، سر تا پایم را ورانداز کرد و در حالی که لبخندی متمسخرانه (از آن لبخندهایی که رییس جمهورها هم زیاد می‌زنند و طرف مقابل را دچار جنون می‌کند!) بر لب داشت، با پاسخی دندان‌شکن، چنان استدلالی کرد که تا کنون این‌قدر قانع نشده بودم!

   گفت: من مدیریتی هستم!

  • ۹۳/۰۲/۲۵
  • سید محمد میرلوحی

مدیریت

مدیریتی

تیریپ مدیریتی

نظرات (۶)

بنام خدا
سلام
وبلاگ خوبی دارید !
به ما هم سری بزنید درضمن ما همیشه آمادا تبادل لینک با شما هستیم !
آدرس ما : www.number1.blog.ir
موفق و موعید باشید !
پاسخ:
سلام علیکم.
شما هم مؤید باشید.
یا حق

سلام سید!

حالا این جریان واقعیت داره؟!

توی دانشگاه رخ داده؟

پاسخ:
سلام علیکم.
زبان قال یا زبان حال ایشان همین است!
یکی از دوستان مدیریتی می گفت:
«مدیر» از دو قسمت تشکیل شده است:
مُ به معنای من؛ دیر هم که به معنای دیر!
یعنی یک جمله ی جدید ساخته شده: من دیر می روم؛ می روم در تقدیر است!
خب که چی؟
حقوقی ها بهتر از مااند؟
پاسخ:
سلام.
هیچی! فقط یه حقیقتی را بیان کردم!
اختیار دارید! بنده چنین جسارتی نکردم! شما تاج سرید!
یا حق
عکس هم از یک امام صادقیه...
از نوع اروپایی!
پاسخ:
سلام.
به امید روزی که آوای حق ما به اقصی نقاط دنیا برسد و پرچم دانشگاه را در سراسر جهان بکوبیم؛ ان شاء الله.

سلام

نکنه مخالف دولت هستی؟

بدبخت بی شناسنامه

پاسخ:
سلام علیکم.
چه ربطی به دولت داره؟!
بازخوانی بفرمایید لطفاً!
سلام
اگر هنوز قانع نشدی بیشتر قانعت کنم
پاسخ:
سلام علیکم.
آقای قانع که هم کدی شماست؛ مدیریتی هم هست!
بنده از نام خانوادگی ام راضی هستم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی