مزخرفات

میوه هایی ناچیز از نهال کوچک وجودم

مزخرفات

میوه هایی ناچیز از نهال کوچک وجودم

مزخرفات

سلام. این تصویر کودک درونم است!
مطالبی بس در گونه ی خود، نادر که باید با آب طلا نوشت؛ از بس که مزخرف اند!

نویسندگان
  • ۰
  • ۱

گفت: در امتحانات، چند مورد تقلب در دانشگاه شما ثبت و ضبط شد؟

گفتم: تقلب دیگر چیست؟!

گفت: تنها روش اصولی و مبتنی بر عقل برای کسب نتیجه‌ای مطلوب در امتحانات!

گفتم: این چه سخن گزافی است که بر زبان می‌آوری؟ گمان نمی‌کنم در دانشگاه ما تقلبی صورت بگیرد!

گفت: اصلاً مگر امتحان بدون تقلب امکان دارد؟

گفتم: اگر هدف نمره و مدرک نباشد، چرا نشود؟

گفت: به نظر من امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است! اصلاً صفایی ندارد!

گفتم: شما از خاطرات تقلب خود بگو!

گفت: یک بار کتاب درسی را جلدش را عوض کردم و به جای کتاب قانون، سر جلسه‌ی امتحان بردم. کسی هم متوجه نشد!

گفتم: یک بنده خدایی هم ماهواره خریده بود، برای این که او را اعمال قانون نکنند، روی آن نوشته بود "کولر" . البته این کار در دولت قبلی انجام شده بود!


نظرات (۱)

سلام

قشنگ بود.

ولی این مطلب رو یه مقدار دیر تو وبلاگت گذاشتی.پارسال تو نشریه پهپاد چاپ  شده بود.

پاسخ:
سلام علیکم.
پارسال نبود که!
نیمسال گذشته بود.
آبان ماه سال 1392 خورشیدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی